ProTiming – 8636 Wald ZH – Tel. 079 669 16 13 – info@protiming.ch

parajumpers long bear sage navy parajumpers long bear sage navy, parajumpers long bear sage navy, parajumpers gobi bomber jacket men's black down coat herre, parajumpers anchorage eco for sale, parajumpers jakke online black, parajumpers oslo city juliet, parajumpers harraseeket parka norge salg, cheap pjs parajumpers jakke - light long bear hf power sage, original parajumpers right hand, parajumpers long bear w for sale
5 4.9 1 1118 826

parajumpers long bear sage navy

Kristne og muslimer tilber Gud SAMME.
Ciro Sanches Zibordi

Eksisterer i verden en stor forsøk på å forene religioner i tilbedelse og økumeniske arrangementer, parajumpers zomerjassen for sale . I Brasil. for eksempel. søker den romersk-katolske kirke. gjennom den økumeniske bevegelsen - ledet av CNBB - er katolsk. evangelisk og spiritualister er bare mennesker. Den store økumeniske nyhet. overraskende ekte parajumpers long bear sage navy . er "crislamismo". et forsøk på å kombinere kristendom til islam i en vanlig gudstjeneste.

Personen tilbyr "crislamismo" tror på fred i noen områder der kristne ble massakrert av fanatiske cristofóbicos. Den "crislamismo" forhindre folkemord. terrorangrep av islamske ekstremister kirker - at september selvmordsangrepet i år i en historisk kristen kirke i Peshawar. Pakistan. som forlot minst 75 døde og 120 sårede parajumpers long bear sage navy . Det antas at "crislamismo" bringe fred mellom muslimer og kristne i Afrika.

Ved første øyekast kan kristne og muslimer lett forstå. Tross alt. de har likheter. som de har. så å si. en felles opprinnelse i Abraham parajumpers long bear sage navy . Isak. sin sønn kom til israelittene; og hans sønn Ismael parajumpers long bear sage navy . araberne 2015 parajumpers long bear sage navy . Jesus kom til det israelske folket og grunnla sin kirke (Johannes 1 parajumpers long bear sage navy .11.12. Mt 16.18). som har en bok. Bibelen.Mohamad (Muhammad) kom til araberne og islam ble grunnlagt. som også har en bok. er den Coran parajumpers long bear sage navy .Le første punktet av stridigheter mellom kristne og muslimer Israels folk. Islam er - ville - semittisk. og kristendommen. forsvareren av jødene. I Hadith (Muhammed har fått ord av Allah) sier at dommedag Allah må innledes med en stor massakre av jøder begått av muslimske (Sahih Muslim Book 41. Number 6981-4). Allah verbera mot israelere i Surah 5.59 til 60. mens Bibelens Gud refererer til Israel i Det gamle testamente. som hans spesielle folk (Mosebok 32.9 til 10), parajumpers jakke i oslo salg .

For kristne er Gud treenig; er dannet av tre personer - ikke fordi Tritheism parajumpers long bear w for sale . men tripessoalidade. Allah original parajumpers right hand . Gud muslimene er ikke treenig (Surah 4.171). Ifølge Bibelen cheap pjs parajumpers jakke - light long bear hf power sage , parajumpers in oslo outlet . Gud sendte sin eneste Sønn "at hver den som tror på ham. ikke skal gå fortapt parajumpers harraseeket parka norge salg . men ha evig liv" (Joh 3.16) Men Allah har ingen sønn (Sura 18.4 til 6 ;. 23 91) The Jesus i Koranen er ikke Gud. men bare en profet Allah (Sura 4.171) The Jesus i Bibelen er Guds-mannen (Johannes 1.14; parajumpers oslo city juliet .. 10.33) parajumpers jakke online black .

Det er derfor mulig at trofaste muslimer aksepterer Koranen felles med kristne parajumpers anchorage eco for sale . som har Bibelen som sin viktigste kilde til myndighet. Jeg tror at kristendommen og islam er som olje og vann; ikke på noen måte.Forskjellene mellom disse to religionene. selv om de er monoteister. er enorme. og forfølgelse av cristofóbica - ofte ignorert av tradisjonelle medier - dessverre fortsette parajumpers gobi bomber jacket men's black down coat herre . spesielt denne jula. parajumpers long bear sage navy